Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Christmas Decorations

Καλησπέρα!!!!! έχω μερικές ιδέες για το τι μπορείτε να κάνετε φέτος τα χριστούγεννα με απλά πράγματα αρκεί να έχετε φαντασία και μεράκι..Αν και εγώ έχω στολίσει απο πολύ νωρίς τέλος Νοεμβρίου άλλοι στολίζουν απο σήμερα οπότε σας έχω μερικές ιδέες 
Τι όμορφα που είναι τα δωράκια κάτω απο το δέντρο με ένα απλό περιτύλιγμα μπορείς να το διακοσμήσεις με μία όμορφη κορδέλα,με ένα γλυφειτζούρι και μία καρτούλα. 


Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα γυάλινο βάζο ψηλό να βάλετε μία καρό κορδέλα εγω έτσι το στόλισα εσεις μπορείτε να βαλετε και αλλα διακοσμητικά πάνω στην κορδέλα!!
και επίσης στην είσοδο του σπιτιού σας ένα απλό στεφάνι και να το διακοσμήσετε με στολίδια του δέντρου σας απλά πράγματα έτσι?

1 σχόλιο:

  1. Το στεφάνι σου είναι τέλειο!!!
    Και η καινούρια εμφάνιση του blog πολύ πιο ωραία!
    Φιλιά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή